Obsah webináře
Účetní příspěvkových organizací řeší často problematiku hospodaření s fondem kulturních a sociálních potřeb (FKSP). Od 1. 1. 2025 dojde ke změně v příspěvku z FKSP na produkty spoření na stáří.
Na on-line semináři vás seznámíme s aktuálním děním a vysvětlíme, jak v praxi postupovat a jak hospodařit s fondem v průběhu od 1. 1. 2025.
- Právní rámec fondu
- Tvorba fondu, změna rozpočtových pravidel
- Hospodaření s fondem
- Okruh osob, které se mohou podílet na čerpání z fondu
- Peněžní x nepeněžní plnění, poukázky
- Poskytování stravování x stravenkový paušál, soulad s vyhláškou o nákladech na stravování
- Čerpání prostředků FKSP na produkty spoření na stáří
- Daňové povinnosti zaměstnavatele z poskytovaných benefitů a podmínky osvobození od daně z příjmů u zaměstnanců
- Dotazy
Komu je on-line seminář určen:
účetním v příspěvkových organizacích
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, Cisco Webex nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.