Obsah webináře
- Legislativa pro PAP – vyhláška č. 383/2009 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- Metodika tvorby - Obecné informace
- Změny v Metodice tvorby PAP (od r. 2022 do současnosti)
- Kdo zpracovává PAP a podmínky pro ukončení zpracování
- Způsob sestavování PAP
- Úrovně a části PAP – jejich obsah a zpracování
- Periodicita předávání do CSÚIS
- Vnitrovýkazové a mezivýkazové kontroly a technická podpora
- Partneři v PAP
- Druhy přírůstků a úbytků v PAP
- Obsahové vymezení závazné analytiky a závazných druhů přírůstků a úbytků
Komu je on-line seminář určen:
Webinář je určen zejména pro zaměstnance organizačních složek státu a jimi zřízených příspěvkových organizací, zaměstnance územních samosprávných celků a jimi zřízených příspěvkových organizací působící zejména v oblasti zpracování Pomocného analytického přehledu. Dále pak pro vedoucí ekonomických odborů vybraných účetních jednotek (organizační složky státu, územní samosprávné celky a příspěvkové organizace), auditorům, kontrolorům a účetním poradcům a metodikům.
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, Cisco Webex nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.